E-Ügyintézés tájékoztató
Tisztelt Gondviselő!
Tájékoztatjuk, hogy 2019. márc. 1-től lehetősége van minden E-Kréta rendszert használó, törvényes képviselőnek a tanulót érintő bizonyos ügyekben elektronikus ügyintézésre.
Az e-ügyintézés kezdeményezéséhez az E-Kréta felületen az 'e-ügyintézés' menüpontra kell kattintani, majd a megjelenő ablakban kiválasztani az ügy típusát.
Jelenleg az alábbi eljárások kezdeményezhetőek:
1.Beiratkozás általános iskolába;
2.Beiratkozás középfokú intézménye;
3.Beiratkozás a magyar köznevelésbe;
4.Beiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonnyal;
5.Átiratkozás intézmények között;
6.Kiiratkoztatás a köznevelésből;
7.Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból;
8.Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése;
9.Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése;
10.Vendégtanulói jogviszony bejelentése;
11.Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása;
12.Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása;
13.Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;
14.Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása;
15.Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása;
16.Tanulói szerződések megkötése és tárolása;
17.Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése;
18.Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése
A felület használatához segítséget kaphat az alábbi linken:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714